Etykiety

środa, 2 lipca 2014

Przymiarki

Jestem ostatnio zabiegana. Chodzę, mierzę, sprawdzam. Wprowadzam poprawki do swoich planów i zmieniam koncepcje.
Nie dlatego, że jestem super zmienna, mam masę pomysłów i ciągle myślę nad ulepszaniem rzeczywistości. Tzn. to też ;), ale głównie jestem do tego zmuszana. Przynajmniej w kwestii swoich mieszkaniowych planów. Najwyraźniej inaczej odczytuję plany niż wykonawcy, może mamy inne plany. Nieznacznie. Może po prostu tak czasem wychodzi. Zapewne najczęściej tak wychodzi.

 W sumie wiem coś o tym. Nieraz na studiach coś się nie zgadzało między rzeczywistością a planami. Potem trzeba było tylko dosztukować coś w rzutach... Normalka. Tylko teraz muszę działać w drugą stronę i poprawiać rzeczywistość nie plany, a przecież nie będę przesuwać ścian. To, że okno wyszło przesunięte o 40 cm, to nie taka znów tragedia. Niestety, sprawia to, że komoda nie zmieści się w zaplanowanym miejscu. To z kolei znaczy, że brakuje mi miejsca do przechowywania w sypialni. I muszę przesunąć łóżko. W związku z tym przesunąć światło. I inne punkty elektryczne. Takie drobnostki. W samej tylko sypialni. A jeszcze nie pomierzyłam innych pomieszczeń.

Oczywiście, nic z nie zmienia faktu, że nadal się cieszę i jestem bardzo podekscytowana. Wprawdzie zyskuje kilka extra momentów z cyklu "oszaleję", ale... Już coraz bliżej, jednocześnie też coraz dalej niż się nam wydawało. Ale nie mogę się doczekać i już pakuję kartony. Myślę, że ustaliłam jakiś rekord w czasie od pakowania do planowanej przeprowadzki :)
Poniżej mój pierwszy outfit na blogu ;D Cieszę się jak głupia stojąc w swojej (nieidealnej) przyszłej sypialni.
Dodaj napis

4 komentarze:

  1. Nie głupia, tylko piękna i szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu... I dodatkowo teraz zawstydzona! Rozumiem, że to urok mojego hipsterskiego kasku i gustownej kamizelki ;)

      Usuń
    2. szczególnie kamizelki chyba:)))))

      Usuń
  2. Powodzenia! http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...